Hou je net als ik van wandelen en kun je af en toe wel een luisterend oor gebruiken ? Of ben je op zoek naar verbinding met anderen? Vind je het moeilijk om over de drempel te stappen en te starten met wandelen? Wandel dan gezellig met mij mee.
Als ervaringsdeskundige mentale kwetsbaarheid (-recidiverende depressie) kan ik zeggen dat het wandelen in de natuur mij zekers te weten heeft geholpen bij het herstellen van depressie(s). Ik ben ooit begonnen met Ommetje (Erik Scherder – ik ben mega fan), de bekende stok achter de deur. Later ben ik in tweetallen met vriendinnen en kennissen en daarna in kleine groepen gaan wandelen.
Het liefst wandel ik in de bossen rondom Rijssen of in de nieuwe natuur dichtbij mijn huis. Ik voel me wat dat betreft een enorme geluksvogel. Deze wandel-ervaring gun ik jullie ook. Het kan je echt heel veel opleveren.
Tijdens het wandelen delen we gewoon het leven en wil ik jullie graag laten ontdekken hoe mooi de natuur (van) dichtbij is, als je er met aandacht naar kijkt, of als je goed luister,t, ruikt etc. Dat heb ik zelf van een goede vriendin geleerd. Bewondering, verwondering, verbazing dat geeft echt rust.
Goede start van het weekend, of evt. andere doordeweekse dag.
Ik ben open, eerlijk, nieuwsgierig en enthousiast en creatief en…ik houd wel van droge humor.
Wandel je met me mee?
We beginnen altijd met goede kop koffie of thee en een gezonde snack.