Soms is een wandeling precies wat je nodig hebt. Even uit de drukte, de natuur in, en ruimte maken voor wat er vanbinnen speelt.
Ik houd van gesprekken die ergens over gaan: over wat je bezighoudt, waar je naar verlangt en wat richting geeft aan je leven. Als mede-initiatiefnemer van Zincafé Zweeloo en als trainer en gespreksbegeleider creëer ik graag een veilige plek waar mensen zichzelf kunnen zijn.
In Walk of Life komen voor mij veel dingen samen: wandelen, vertragen, ontmoeten en onderzoeken wat ertoe doet.
Ik loop graag een stukje met je mee.