Ik nodig je uit om in de prachtige natuur met mij mee te wandelen. We lopen samen, mogelijk ontstaat er een gesprek of als dat beter past kun je van de stilte genieten. De natuur is op zich al een plek om lekker tot rust te komen. Het wandelen zorgt voor beweging, in je lichaam, maar ook in je brein. Dit brengt soms verrassend nieuwe inzichten. We wandelen in een rustig tempo en als het passend is doen we onderweg wat kleine oefeningen.
Je hoofd wordt rustiger, je komt meer aan in je lichaam en in de omgeving. Hoofd uit, hart aan.
Wandel je mee?