Hoofd uit, hart aan en wandelen maar! Op de Hilversumse Heide en in het bos. Voor iedereen die samen wil wandelen, wil ontmoeten en wil verbinden. In gesprek, in stilte. Gewoon zijn met elkaar en delen wat je wilt delen. Ik kijk er naar uit je te ontmoeten! Warme groet, Patricia