Wandel jij met me mee met Walk of Life?
Ik ben Carolien en ik neem je graag mee de Regte Heide op: een plek vlakbij de stad, waar je even kunt ontsnappen aan de dagelijkse drukte. Tijdens het wandelen is er ruimte om iets te delen of gewoon stil te zijn, wat voor jou prettig voelt. Soms is het al genoeg om samen op pad te zijn met aandacht voor de omgeving, voor jezelf of voor elkaar.
Je hoeft niets te presteren. Door buiten te zijn en in beweging te komen, merk je dat er van binnen ook iets in beweging komt. Heel vanzelf en zonder druk.
En dit samen ervaren maakt het nét wat leuker.
Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten!