Wat mooi dat je nieuwsgierig bent naar de Walk of Life.
Tijdens onze wandelingen nemen we de tijd om te vertragen, om ervaringen te delen en om stil te staan bij wat er in jou leeft.
De natuur helpt je om dichter bij jezelf te komen en je kracht (opnieuw) te ontdekken: op jouw tempo, in verbinding met de groep.
Als coach loop ik met je mee en begeleid ik je in dit proces.